dip it, pop it, work it, stop it



vilka dagar det varit alltså! ingen dag har varit en vanlig dag. om man kan säga så förstås! här får ni en kort sammantfattning:

torsdag jobb till klockan fyra. bastu på ilian med lite vin och ett par goa tjejer! förfesten fortsatte här på fjärdhundragatan tills klockan slog lagom för joar. joar var kul! mycket dans. mycket folk. lagom med alkohol. när joar stängde fortsatte vi på det nya favoritstället papillion. väl i säng när klockan var 5.

fredag efter ett par få timmars sömn gick jag på promenad med sandra.h och nelly. en lång och välbehövlig promenad med vattenflaskan i högsta hugg! efter det var det middag på landet som stod på schemat. dock åkte jag ut för att först somna i soffan, sen gästsängen, sen nästan somna vid middag för att till sist åka hem för att somna under min filt i soffan. den natten sov fanny över 13 timmar.

lördag här var det dags för överraskningsfest för erika.e! det har varit riktigt kul att få lura henne ända sen i tisdags, haha! en chockad erika och lite alkohol på det fick vi det riktigt kul! torsdagens joar var endast uppvärmning. det var denna kväll som gällde! haha! galet mycket folk måste jag säga, men kul hade jag. och siri. hihi! vi hade en lite tävling lek där inne, dock vet jag inte om det bara var jag som fulföljde den hela kvällen. kvällen avslutades även här på papillion, och jag dejtade återigen sängen klockan 5.

söndag min kära mamma fyller år. så presenter ska öppnas och tårta ska äta. vi ska även inviga våren/sommaren med det första grillningen. kvällen är fortfarande oplanerad. jag är rädd för att jag även denna kväll kommer att hamna ute. aj aj. inte bra. let's hope not!


glad påsk! jag bjuder på denna snygga bild på mig och siri. haha.

Kommentarer
Postat av: Siri

Yeaah! men vad för tävling? hah.

2010-04-04 @ 13:51:14
Postat av: Fanny

förstod väl att det bara var jag som körde den, haha! säger justin bobby dig något? han var en del ut tävligen. eller leken med andra ord!

2010-04-04 @ 14:07:36
URL: http://bered.blogg.se/
Postat av: lina öberg

snyggingar!

2010-04-04 @ 15:28:37
URL: http://slemlina.blogspot.com
Postat av: SOPHIE

haha papillion is the shit halv4 ;)

2010-04-06 @ 13:19:57
URL: http://eklofskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0