goods and bads



min lördag var verkligen hur bra som helst! jag har längtat efter den hela veckan. min lördag innehöll valpvakt till lilla mary, världens godaste wok, vin, hårfärgning (jag är förövrigt inte rödhårig längre) och timmar av jacuzzibadande! en riktigt avslappnande lördag måste jag säga.

när jag kom hem fick jag dock dåliga nyheter.. mitt 8åriga marsvin bill som fortfarande bor ute på landet har inte ätit på två dagar.. världens matgladaste marsvin.. han var svag och kall när jag träffade honom, men mamma och pappa fick i honom vatten så när jag lämnade honom verkade han vara i något piggare tillstånd. men det värsta med marsvin är att tänderna växer som fasiken så fort dem inte äter..
jag orkar bara inte mer.. först dör leo. sen blir vår hund lucie döv. och nu bill..  när ska det ta slut på alla hemskheter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0