I don't wanna be old and grey



jag hade verkligen en jättebra lördag. dagen startade med att vi packade in farfar i bilen och åkte till stockholm. väl framme var det lite kalas på gång för min farbror som fyllde 60 år! skumpa och jättegod mat bjöds det på. riktigt gott! vi fick tyvärr avbryta kalaset lite tidigare än de andra för jag skulle hem och iväg på nästa "kalas".

jag tog med mig min   s t o r a   skumpaflaska på 1,5 liter hem till siri. vi försökte hitta på bra skålar, så vi skålade lite för våren, lite för högskoleprovet osv. runt elva drog vi oss vidare till forna baltar där det bjöds på härlig musik och härligt folk! hemgång vid två. då åkte jag hem för att kolla o.c till klockan fyra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0