obsession



yes. detta är min besatthet för tillfället. igår hade jag och sandra twilight/new moon-maraton om man nu kan kalla det det. halvt maraton eftersom hälften inte har kommit ut på film än. jag läste ut eclipse igår. en bok som tagit en evighet för mig känns det som, har inte haft tid riktigt. så mycket tid som jag velat ha för den. riktigt sorglig i slutet, eller så hade jag bara fått i mig för mycket twilight under dagen. nu ska sista boken påbörjas. två viktiga händelser är tyvärr redan avslöjade. men men, jag skulle ju ändå få reda på det förr eller senare.

Kommentarer
Postat av: SOPHIE

Älskar de böckerna! läste ut dem som smör i somras. läste dem på engelska för hörde att det var bättre. två gånger till och med :). love it!

2010-04-14 @ 00:59:12
URL: http://eklofskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0