rough night

här sitter jag, nyss hemkommen från donken med linda, sara, angelica och lilla leia. idag skulle jag egentligen ha jobbat i bålsta mellan nio och halv fem, dock blev det inte så...

inatt kan jag ha haft en av dem mest jobbigaste nätterna på länge. innan jag skulle gå och lägga mig var min kropp så stressad. den var helt uppe varv och jag hade typ panikkänsla. runt tolv gick jag och la mig i hopp om att något magiskt under skulle ske och jag skulle somna. nej nej, jag låg och vred och vände på mig fram till klockan tre, sen tog det bara stopp. något hände. hjärtat slog jättefort, jag hade typ världens panik. svårt att andas och frossa. det här är tredje gången det här året som detta sker. varför?...

som tur var hade inte linda gått och lagt sig, hon hade bara somnat till i soffan. skönt att slippa vara själv. vi båda bestämde oss för att inte sova den här natten så vi plockade fram mackor och mjölk och kollade på sex and the city fram till sju imorse. då ringde jag jobbet, sen gick jag och la mig och sov fram till halv tolv. känns jäkligt surt att jag inte kunde jobba idag. men vad skulle jag göra liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0