the magic is unstoppable



söndagskvällen var sick. haha! vi bestämde oss för att ge det sista vi hade att ge för denna helg. många skulle krokna på vägen, men vi skulle klara att hålla ut hela kvällen! siri höll i förfest på kungsgatan. fanny hade bartömning och bjöd på alkohol. mateus smakade smörpopcorn. mathilda missade mateus. vi andra äcklades av mateus. joar bjöd på garderob men hade höjt inträdet med en tjuga. ironiskt. jag kom på mig själv letandes efter siri i hela tjugo minuter. tjugo dyrbara minuter. till slut fann jag flickan från mars.

det enda som kroknade för oss var våra röster. vilket egentligen bara var positivt för det höll oss skrattglada resten av kvällen. torggrillen stod på schemat. hamburgare. 90g. härligt en söndagsnatt måste jag erkänna. det är ovanligt. två flummiga tjejer i målbrottet stod på torget och skrattade tills ted björn nalle hade fått sin mat.

fan vad internt... haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad jag gillar detta inlägg! Även fast det inte inkluderar mig! Haha ;)

2010-04-08 @ 15:43:32
Postat av: E

Skulle jag sagt att det var från mig kanske ;) pussis o kramis

2010-04-08 @ 15:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0