disappear

jag mår verkligen kasst. och jag mår kasst så jävla ofta.. jag skriver inte det här för att få någon tröstan eller sympati, snarare förståelse. min värld rasar samman flera gånger varje vecka, ibland flera gånger varje dag.. jag har gråtit så mycket det här året så det är inte klokt. 
jag vet inte hur många gånger jag bestämt mig för att verkligen verkligen skriva av mig här i bloggen och skriva precis hur jag känner och hur jag mår, men det slutar alltid med "idag har det varit en bra dag.."

jag bor med en person som har en så stor plats i mitt liv, i mitt hjärta. en person som jag verkligen älskar. men hon förstår mig inte. jag är säkerligen inte så tydlig heller som jag kanske måste vara.. det tar bara stopp.


helt ärligt känns det ibland som att jag helt håller på att bryta ihop för att sen försvinna helt. mitt svar på det mesta idag är att jag inte orkar. jag orkar inte bråka. jag orkar inte planera. jag orkar inte bry mig.. jag bara är.


frågar någon vad som är felet kommer svaret att bli att jag inte vet. för jag vet verkligen inte. jag tröstar mig själv med att hoppas på att det endast är en svacka.

Kommentarer
Postat av: JoannaAmandaLo

Fanny. :( Det låter som att en förändring är något av ett måste i ditt liv, snarast. Hoppas det löser sig.

2010-04-26 @ 19:58:11
URL: http://joannabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0