gossip

det tar ett par dar mellan mina uppdateringar har jag märkt, men det är ungefär så ofta jag startar datorn.

i helgen har vi haft minikräftskiva. jag vill inte kalla det en riktigt kräfskiva eftersom det saknades kräftskiveutsmyckning. dock har jag redan tröttnat på kräftor och räkor, och kräftskivorna har inte ens börjat, det är ju först nu till helgen som dem börjar. hur ska detta gå..

helgen har varit okej. rätt meningslös. jag hade lika gärna kunnat åka med mamma och pappa till värmland. dem hade verkligen kanonväder där medan vi hade regn och åska. tråk.


den här veckan är jag ledig. ett bra eller dåligt val? bra fysiskt. dåligt psykiskt. eftersom jag är sjuk och magkatarren kommit tillbaka bör det vara bra att jag vilar upp mig. psykiskt, nja. man hinner tänka mycket. känna efter för mycket. vilket är negativt. jaja. jag kommer att överleva denna vecka som alla andra veckor. ska väl försöka sysselsätta mig så gott det går.

nu ska jag nog ta en promenad. sen lägga mig i soffan under täcket och läsa "veckans NU". älskar skvaller. höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0