got to find me a future

tisdag idag. en grå och tråkig tisdag. sjuk och eländig. dåliga nyheter. magkänslan stämde, som den alltid gör tyvärr. två gånger detta år. jag förstår inte. jag orkar inte. orka bry sig. det tar för mycket energi.

idag har jag åkt buss. fram och tillbaka till bålsta. åkte 05.53, kom till bålsta 06.27. gick på bussen mot enköping och lämnade bålsta 06.30 för att vara hemma 07.06. då gick jag direkt upp och la mig i sängen och sov i några timmar. sen har jag tagit världens jobbigaste promenad upp till bergvreten för att hämta min cykel. fasen vad jobbigt det var. dog nästan.

imorgon kommer min vän siri hem som varit i dalarna i nästan fyra veckor. då blir det till att umgås så mycket som det bara går.

jag funderar även på en sista minuten på söndag eller måndag. någon som ska med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0