pass out

igår tog jag en cykeltur ut till landet för att mata katterna. dock blev jag kvar där hela dagen. kände att jag saknade allt därute så mycket. satt säkert över en halvtimme på terassen och bara kollade ut över trädgården. jag sög in den fuktiga landsdoften. efter det tog jag faktiskt ett bad. jag har saknat att bada badkar så länge nu. det blev tyvärr inte så långvarigt för jag fick en sprängade huvudvärk och började må illa. när jag reste mig och gick ur började allt att snurra. det dunkade så hårt i huvudet. allt snurrade och jag visste inte vart jag skulle ta vägen så jag gick in till gästrummet för att lägga mig ner en stund, på vägen dit började det svartna för ögonen. jag tror helt ärligt att jag var nära på att svimma. jag låg ner i tjugo minuter innan huvudvärken släppt lite och rummet slutat snurra, då gick jag ner och drack ett glas cola för jag antog att det var blodsockret som spökade. dock fick jag feber på kvällen. kan det vara min dumma förkylning kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0