the wait is over

det är långtråkigt att vara ledig. speciellt när det är tråkigt väder. hm.

dagen började lugnt med lunch istället för frukost. jag låg i soffan och försökte komma på vad jag skulle göra med dagen. kollade lite facebookevent på mobilen då jag plötsligt insåg en sak. en sak som hände för ett par dagar sedan som jag helt och hållet glömt bort. det här gav mig tokångest. jag slängde mig upp ur soffan, in på mitt rum och på med träningskläder. skicka snabbt iväg ett sms till siri där jag bad henne ringa mig fort. ut genom dörren med en hälsning till linda att jag tar en promenad. jag fick sådan ångest att jag gick och kramade ihop mina händer så att det gjorde ont. hur kan man vara så dum. efter en timme och lite till på enköpings gator var jag tillbaka i lägenheten. då ringde siri. jag skrattade när jag berättade. hon skrattade när hon hörde. hehe. det var väl inte så farligt. men dumt! jättedumt.


vattenparken 10/8-10

Kommentarer
Postat av: Siri

PUSS

2010-08-10 @ 23:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0