Birthday, Tree, Christmas, Strip

23e december. Min systers födelsedag. 23 år, herregud! Jag tyckte hon fyllde sjutton nyss. Och nu är hon mamma. Omg.. Torsdagen började... Ja, hur började den? Jag var iallafall ledig från jobbet. Jag vet också hur den slutade, den slutade efter en middag på vita elefanten ute på landet med tokstädning och tokpyntning! Pappa och jag hittade också världens finaste gran! Förra året var vår gran en flopp.. HELT misslyckad!

24e december. Självaste julafton. Den bestod av mig, Linda, mamma, pappa, farfar och en massa paket. Jag hade inte önskat mig så mycket iår så jag blev mest glad när mina julklappar som jag köpt öppnades. Jag känner mig så sjukt nöjd med min julklappsinhandling! Kvällen slutade nöjda, glada och trötta framför Troja.

25e december. Stressig men en sjukt kul dag! Den här dagen hade vi alla väntat på i ett år. Det var på eftermiddagen allt började. Klockan fyra samlades ett helt gäng lättklädda tjejer på a3 för att delta i en nybliven tradition av stripaerobics! Jag var ej med förra året men i år var det dags för min debut och JÄKLAR vad kul det var!! Får ni chansen så GÖRT! Så i en källarlokal under ett gym samlades dessa coola tjejer för att släppa loss till hög musik med en varsin stol. Som förfriskning hade vi alla en varsin vattenflaska med oss med egenblandad dricka, hö hö hö! Själva ordet låter väl antagligen värre än vad det egentligen var. Det var iallafall sjukt kul!

Kvällen slutade på joar blå. En sjukt kul kväll! Jag var på joar i sex timmar... Men kul hade jag.



Kommentarer
Postat av: Challe

Hej Fsnny :)

Tänkte höra bara om din familj undersökt ev. psykiska fel eller brister i din syster? Många vill gärna veta nu och då menar jag inte verkligen bára "snorisen"

2010-12-29 @ 11:29:42
Postat av: Fanny

Sv till dig Challe



Nej vi har inte undersökt min syster för något sådant då det inte finns någon anledning till det då hon verkar fullt normal! Men tack för att du oroar dig, det ska jag framföra! Väldigt fin gest av en främmande människa.



Och om snorisen som du så fint kallar denna Betty så undrar jag varför inte hon kan fråga mig personligen? Fast hon kanske inte kan prata.. Har du förresten testat dig för dyslexi? Jag tänkte bara, mitt namn är inte såå svårt att stava..



Men du, tack för omtanken men vi klarar oss fint! Kul att du tittade in.

2010-12-30 @ 01:58:56
Postat av: Anonym

BAAAAAAAAHHHH!!! HaaaHaaa! Ja garvar ihjäl mej! Skönt svar Fanny! You go gööörl

2010-12-30 @ 02:22:55
Postat av: Challe

Jag har inte dyslexi, men du kanske vet att s:et sitter ungefär två tre mm. från a:et.



Att du tycker att din syster är fullt normal är för att hon är DIN syster, ni två älskar (antagligen) varandra och du har en Helt annan förståelse till henne därför.



Men säg mig, är man normal när man är 24/23(??) år, och har barn och fortfarande skriver hora, psykopat och hänger ut folk i bloggen genom att rita bilder i paint ( vad jag hört och även sett) Och är men de när man rökte (om det nu är sant elle inte) under sin graviditet? tkr du de eller?

Är man normal när man är 98% sktiso , när man ena dagen säger att man älskar en kille som heter fredrik och andra dagen vill man döda han, den tredje dagen saknar hon den förjävla mycket sen vill hon se upp bekantskapen sedan älskar hon "berra" igen EFTER att han sparket(slagit henne och hotat att elda upp både henne och huset :S Är man stabil då? När man även säger att man vill köra i diket för att man inte kan styra sina känslor, när man väntar ett barn? Då är man varken stabil eller inte skitso.

Är man normal när man lägger ut bilder på en som knäckt en jävligt mycketpå bloggen?

Är man normal som skyller Allt på barnmorskorna att ens unge har en pappa när man själv har ansvaret att ta ett test på barnet och inte "anta" "tro" och sen ge dem en utskällning.



O hälsa din syster att jag kan gärna säga detta i ansiktet på henne och att jag verkligen inte är någon snorunge, jag är inte långt ifrån hennes ålder. Tänk på att folk tycker synd om dig för att linda beter sig som hon gör, själv har jag ingenting emot dig jag försöker bara ge dig en tankeställare vad folk ser hos henne även fast du inte bryr dig ett skit.



2010-12-30 @ 16:20:13
Postat av: Anonym

oj, en grej till? Om du missat bloggsidan alla pratar om så är men HELLER INTE NORMAL om man haft sex med en tjej!!!!?? Hållt på/knullat/ eller annat sexuellt. Man blir ju inte förvånad. Amanda forsberg o Linda, man är inte normal om man gör det med sin bästa vän. Ha det bra, kram. (snälla ta del av mina tankeställar enu)

2010-12-30 @ 16:53:32
Postat av: Fanny

Ni är lite roliga ni. Tankeställare? Jag vet inte riktigt vad ni menar med det? Vill ni att jag typ ska börja tycka som er och börja hata min syster? Det kommer aldrig att hända. Och som du säger Challe, jag bryr mig faktiskt inte ett skit. Min syster och jag lever helt olika liv, alla har vi ett förflutet, men betyder det att man aldrig kan förändras? Att man aldrig får börja om på nytt? Och du anonym, så länge det är anomnymt finns det inget där att hämta, alltså är allt du säger skitsnack i mina öron, eller som här över bloggen - i mina ögon. Bull bull bull.



Challe. Jag har en aning om vem du kanske är. Och jag beundrar ditt engagemang runt min syster. Wow! Applåder till dig! Fan, du har koll tjejen! Jag förstår inte hur folk som dig, du är inte ensam, kan veta så mycket om speciellt min syster. Hur orkar man bry sig så mycket om någon annan. Den enda anledningen jag kan se är avundsjuka eller beundran. Inte ens jag har så mycket koll.



Angående Linda och Fredrik. Lägg ner. Dem har ett förlutet tillsammans och vem vet som det dem har går att reparera. Hatkärlek kallar jag det.



Jag blir så jälva arg när folk drar upp pappaproblemet som var för ett tag sen! På er låter det som att bara för att Linda är Linda ska hon göra en miljard fler ultraljud än en annan blivande förstföderska? Jag fattar inte. Om Linda hade velat låtsas som att det var Fredrik som var pappan HADE HON VÄL ALDRIG SKRIVIT UT DET I SIN BLOGG ATT HAN INTE VAR DET?? Det hade ju bara gjort henne korkat.



Men tjejer, eller killar eller vad ni nu är. Gör er själva en tjänst nu till det nya året och allt. Sköt er själva och skit i andra. Det kommer man längst på!!



GOTT NYTT ÅR!

2010-12-30 @ 17:17:53
Postat av: Anonym

" Jag förstår inte hur folk som dig, du är inte ensam, kan veta så mycket om speciellt min syster. Hur orkar man bry sig så mycket om någon annan. Den enda anledningen jag kan se är avundsjuka eller beundran. Inte ens jag har så mycket koll. " postat av fanny.



Ser du ? Dubbel moral? DETDÄR gjorde din syster EXAKT om en annan tjej :P ??? JO "snorisen.. "HUR ORKADE DIN SYSTER ? Hm, hur ska du försvara det nu då? Du vet att det stämmer, och här skriver du hur fan orkar man ? hmm Och du säger att jag är sån, vad är inte din syster till psykopatiska förföljerska?? Jadu gott nytt år nu har du ngt o fundera på, och kolla på losingcontrol.blogg.se och fatta att det är andra som t.e.x sandra (dont no) som inte tycker lindas beteende är ok

2010-12-30 @ 20:52:20
Postat av: Linda (en annan Linda)

Usch vilken låg nivå att gå in här på Fannys blogg och kasta massa skit på henne ang hennes syster! Hur skulle du "Challe" tex känna om dina syskons fiender (eller vad jag ska kalla det) hoppa på dig med massa elakt om din familjemedlem? Fattar du inte att det måste såra? Vad du/ni än tycker om Linda så tror jag det är bättre att ta det med personen det handlar om, alt knipa era små munnar.

Ta inte åt dig detta skitsnack, Fanny!

2010-12-30 @ 21:04:32
Postat av: Linda (en annan Linda igen..)

Gick in på fejjan för att kolla vem denna Challe var egentligen. Kolla in Charlotte Carolusson, profilbild 23. Det är alltså HON som skriver allt detta! Haha, jag skrattar så jag nästan kissar på mig! :D

2010-12-30 @ 21:21:19
Postat av: Fanny

Försvara? Varför ska jag göra det? Min syster klarar sig fint själv. Hon väljer vad hon vill göra och jag har inte sagt att allt hon gör är det rätta. Har jag skrivit det någonstans kanske? Har jag sagt att hon är en ängel som aldrig gör något fel? Nej jag tror inte det. Jag förstår inte vad du vill att jag ska försvara? Försvara lindas val? Hm det är inte mitt jobb. Jag tycker du kan sätta dig ner och rannsaka dig själv så kommer du nog inse att du inte är felfri du heller, för det är ingen av oss. Det är bara synd att min syster ska drabbas av en massa skitsnack. Hon kanske inte har gjort dem bästa valen men dem som är på henne är fan inte så mycket bättre dem. Jag tycker bara att det här är löjligt att ni går på mig. Säg mig istället - vad vill ni att jag ska göra? Vad är syftet med att ni går på mig?

2010-12-30 @ 21:25:46
Postat av: Erica Ekman

Hej Fanny! Fick nyss ett samtal om att jag skrivit saker i din blogg vilket inte stämmer! Jag hoppas du tror på mig för jag är inte en sådan person, har inte ditt nummer därför skriver jag här.

2010-12-30 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0