Hjärta på immigt fönster



Min söndag kan har varit en av dem bästa söndagarna i mitt liv! Jag har tjatat så länge om att få åka pulka och söndags fick jag äntligen det.
Jag, David och Oscar skulle ses klockan tolv, men jag var   så  jäkla  bakis  att det fick vänta till klockan två. Då fick vi pådrag i form av Erika och Pontus. Vi tog två bilar upp till Bergvreten för att sedan på varsin pulka åka cykelvägen ner till pilotbacken. Det började lite skakigt för min del då jag kände att den här backen var FÖR brant, men efter första åket var det bara att köra på !! Sjukt kul. När benen var trötta kämpade vi oss upp till bilarna. Jag trodde då att vi skulle skiljas och lämnas ensamma, men icke då. Vi fortsatte vår resa ut till Ryssbo där vi badade Jacuzzi bra länge. Oscar hade tyvärr redan lämnat oss vid det här laget, men jag måste säga att han missade en del. Efter en lång stund i badet trodde jag åter igen att vi skulle skiljas men nejdå, vi klädde på oss underställen och termobrallorna och åkte in till Misto Uno och åt  Världens  Godaste  Pizzor! Mums.

Vi hade många såna här dagar i somras men sen tappade vi det lite när hösten kom, men efter den här söndagen kan jag bara säga  - we still got it!


Det enda som var synd var att halva gänget saknades. Jag önskar att alla hade varit med!

Kommentarer
Postat av: E

En underbar dag!!

2010-12-15 @ 12:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0