Året var 2010...

2010. Vilket år! Vad har hänt egentligen? Jo, allt har hänt detta år. Allt från nytt liv till död. Bråk och kärlek. Glädje och sorg. Förändring. Ja, det här året har minst sagt varit mitt mest berg-och-dal-bane-liknande år. Här kommer en liten sammanfattning.

• 2010 firades in på en gaybar i Göteborg.
• Jag blev förälskad. Jag blev kär. Jag föll lätt och snabbt.
• Jag föll också rätt hårt när jag helt oförklarligt blev dumpad en natt.
• Jag fick veta att min syster var gravid och att hon skulle behålla det.
• Chris Brown är en artist som följt med mig från början till slutet av detta år.
• En nyfunnen vän fick cancer.
• Min kusin Tova föddes på min födelsedag.
• Barndomsvännen och jag genomförde vår 20+20 fest som blev lyckad.
• Vår katt Leonard dog. Det kom som en chock. På ett par timmar var det över.
• En Iphone inträdde i mitt liv.
• Jag och min syster har haft få men stora bråk detta år.
• Jag förlorade en vän som tydligen betydde mycket nu efter.
• Under hela våren var jag känslomässigt oåtkomlig för utomstående.
• Jag fick jobb i Bålsta, där blev jag kvar.
• På jobbet träffade jag Isabelle som jag nu ska resa med.
• I maj såg jag den spektakulära Lady Gaga på Globen.
• Mycket pengar har spenderats på Joar Blå och systemet..
• Jag jobbade den största delen av sommaren.
• Jag var brun i sommras.
• Varje sommarhelg var unik. Vi körde fullt ut hela sommaren!
• Min cykel blev stulen..
• Vi hade en tropisk sommar.
• Våren 2011 började planeras. Australien here I come!
• Facebook har aldrig varit så stort som detta år.
• Jag trodde jag blev kär i sommras. Men det var svårare än jag trodde.
• Jag investerade i en tv för sju tusen kronor.
• Jag började gilla daim en period. Har alltid hatat det förut.
• Jag har lärt mig att baka äppelpaj och byta blöjor.
• Wilma, min systerdotter föddes den 30e september. <3
• Leona Lewis, Beyoncé, Chris Brown, Rihanna, Lady Gaga, Justin Bieber, Eminem, Jordin Sparks, Alexandra Burke och B.o.B är artisterna of this year.
• Jag gick från röd till blond för att sen bli röd igen. Och nu är jag blond.
• Jag har börjat spela handboll igen i återuppstartade Södra Trögd.
• Jag har blivit mycket mer självständig.
• Jag är inte den jag var när 2010 startade. Det är ett faktum.
• Jag firar in det 2011 med mina vänner och halva Enköping!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0