all the ladies tell the fellas we can do what they can do





lördagen blev riktigt lyckad måste jag säga! jag, erika och jessica började vår kväll med att bada jacuzzi, hur mysigt som helst! sedan lagade vi mat, ratatouille som är så gott! efter middagen partade vi till det ordentligt, dans och hopp i jimmys hus! haha. så ska det va'!

väl vid joarblå fick jag gå in ensam på grund av lite olika anledningar, men det var lugnt. jag visste  att det skulle ut mycket folk så jag chansade på att jag skulle hitta någon där inne, vilket jag även gjorde! jag var verkligen överallt och ingenstans, haha. det var så roligt! sprang runt bland och med en massa folk. sjukt mycket folk.

det blev hemgång vid tre.


Kommentarer
Postat av: siri

Fan vad snygg första bilden var!

2010-02-28 @ 23:32:07
Postat av: Anonym

var är tröjan köpt? :D

2010-03-01 @ 19:34:19
Postat av: Fanny

svar till anonym: tröjan är köpt på HM :)

2010-03-02 @ 11:02:36
URL: http://bered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0