anger management?

helvetes jävla skit! jag är så arg att jag skakar bokstavligen! nej jag är inte ledsen, nej jag är inte rädd, jag är arg! arg, arg, arg! vem har rätt att bestämma över en annan människa? vem har rätt att bestämma vad man ska göra och vilka man träffar? vem har rätt att köra med någon annan människa? jag kokar över. jag har inte gjort något fel. jag har heller inte någon skyldighet att berätta för någon annan vad jag ska göra, gör eller har gjort. fan fan fan.

söker man på svordomar på google kommer antagligen min blogg poppa upp där..



jag är iaf utkastad nu. kul för mig! hemlös. nice.


Kommentarer
Postat av: Siri

Du får bo hos mig!

2010-02-14 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0