drink in london, dance in paris


jag och enköpings tyska au pair elisabeth.

jag har helt glömt bort att berätta om lördagen! det var helt rätt helg att gå ut kände jag, jag hade varit heltaggad hela dagen. det började med förfest hemma i marias kalles lägenhet, och som jag märkte nu i efterhand när jag kikade igenom foton från kvällen så spårade tydligen förfesten ur något. dans och hopp på både stolar och soffor. så ska det va'!

väl inne på joar blå blev linda och jag bjudna på tequila, därefter är minnet något luddigt måste jag erkänna. men det jag kommer ihåg var att det va kul! jag har på den senaste tiden fått som vana att stanna till "sista dansen", men denna lördag blev det hemgång en kvart innan stängning. lika bra det.


Kommentarer
Postat av: Von Brinchen

Försök inte att skylla på mig för att ditt minne blev ''något luddigt''. Det var inte bara tequilan som gjorde det :p.

2010-02-01 @ 16:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0