hit the road jack

Gaaah, jag har nog aldrig varit så sprallig som jag är just nu! och om vi fortsätter på låten "no more, no more, no more, no more!" utköpning alltså! Haha, för jag är tjugo nu!

Enda sedan igår kväll har jag räknat ner timmarna och minuterna till jag fyller år som ett lite barn gör. 00.00 sjöng linda för mig samtidigt som jag fick en liten bakelse med ett ljus i, så sött! sova var inga problem..eller jo! men det berodde inte på min födelsedag. jag vaknade upp och tänkte att jag inte har fått nåt sms än för mobilen har varit helt tys, men det var ju på ljudlös då såklart !!! har fått lite söta samtal nu på morgonen också. åh, så mysigt det är att fylla tjugo !!!

jag funderar på att ta en runda på systemet idag, det är ju ändå löning och fredag imorgon = fett med folk! hur ska jag hålla mig från att festa ända till lördag? jag vill festa nu! nu, nu, nu !!!

jag känner mig som en apa idag.. är det normalt när man är tjugo?





Kommentarer
Postat av: llindhlm

GRATTIS TJEJEN!

Hoppas du får en superbra födelsedag o inhandlar massor med gott på systemet ;)

2010-02-25 @ 14:39:13
URL: http://llindhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0