I just ain't got nothing left

idag är jag ingen superkvinna känner jag. jag vill inget hellre än att gå hem och lägga mig under täcket. jag försov mig idag! när försov jag mig senast liksom? jag vaknade inte ens av väckarklockan, då är man trött. dem här sena jobbkvällarna tar kål på mig.. när jag väl vaknade imorse försökte jag ligga och dra mig så länge som möjligt, jag ville nämligen inte börja den här dagen för idag är det fullt upp fram till elva ikväll. suck..

jag sitter nu på studiefrämjandet och har aktiv kompetens. jag önskar att jag slapp allt det här. varför kan inte jag också få ett jobb? för mig verkar det nämligen vara en omöjlighet..
jaja. jag är mest trött därför så negativ. den här dagen kommer gå fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0