I might end up losing again

min födelsedag var toppen verkligen! tänk om resten av årets alla dagar kunde vara som gårdagen, då skulle jag få ett lyckligt år!

från början till slut var dagen verkligen p-e-r-f-e-k-t ! dock var jag så speedad hela gårdagen så att jag inte kunde somna inatt. jag har liksom inte sovit en enda timme inatt men känner inte av det än. hur ska den här kvällen sluta? kanske beror det på kaffet som jag drack igår och idag. eftersom jag numera är vuxen (höhö) har jag börjat dricka kaffe! dock vet jag inte hur smart det var eftersom jag är extremkänslig när det gäller drycker som ger en energi, som cola, kaffe och sockerdrycker.. kanske inte mitt smartaste val!

idag är det fredag och ikväll ska vi ut och äta middag. jag och familjen. vita elefanten eller älskade sarajevo, jag kan inte bestämma mig!

presenter! jag hade inte önskat mig något iår så förväntningarna var låga. men jag fick en blender, pengar och en yoga-matta. jag ska nämligen börja med yoga nu har jag tänkt! jag vet inte hur många yoga-dvdr vi har hemma, men jag ska börja så har jag tänkt.

långt inlägg. sorry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0