it sucks

som jag tidigare sagt är jag ju född i fiskens tecken, fisken som lever med ständigt oflyt. och på tal om oflyt fick jag idag reda på att min bil pajat. vattenpumpen eller vad det kallas har spruckit och kamremmen måste bytas. att fixa detta kommer minst kosta 4000 kronor ......... vilket suger. helst skulle jag bara vilja skrota bilen, trots att det är en riktigt bra bil. fast att skrota den kostar ju också pengar.


update: när vi ändå är inne på oflyt så kan jag ju uppdatera er om att jag blivit påkörd bakifrån idag för första gången. jäkla människor som man måste tvärbromsa för bara för att man tror att dem ska gå ut mitt i vägen.. så nu kan nog mamma och jag vänta oss en rejäl nackspärr imorgon. känns redan liksom. snacka om oflyt! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0