it's written all over your face

anledningen till min kassa uppdatering dem senaste dagar är för att jag haft fullt upp. gårdagen gick jag hemifrån halv tolv och kom hem halv elva på kvällen. jobbade min första dag igår för if! gick väl bra, inget nytt direkt om man säger så. om tjugo minuter ska jag sätta mig på bussen mot uppsala för ännu en jobbkväll.

jag kom på igår när jag satt på bussen helt själv att jag älskar att åka buss! det som jag tycker om är att man får en stund för sig själv där man absolut inte behöver, eller kan göra någonting förutom att lyssna på musik! sitter man hemma och bara lyssnar musik finns det alltid något annat att göra som att diska eller städa. jag kan heller inte läsa någon tidning eller bok för då mår jag illa. men musik duger bra det, eller det dugen inte, det är bäst!

det kommer bättre uppdateringar imorgon samt lite bilder från min, lindas och erikas galna lördagskväll.


Kommentarer
Postat av: linda

Gulledig, bussåkande är bra.



Haha, ser fram emot den uppdateringen. (eller så visar det sig att jag inte gör det)

2010-02-16 @ 18:09:47
URL: http://elsabella.webb.se
Postat av: e

Buss is the shit!

2010-02-17 @ 14:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0