mama come and get me, I'm dying

jag kunde nu har varit i stockholm med vännerna och festat, jag kunde nu ha varit med min fina vän sandra och kollat på melodifestivalen, jag kunde nu har varit ute på landet och umgåtts med min mamma, pappa och vår hund, men istället sitter jag här, ensam, i lägenheten och orkar bara inte göra någonting. jag har åkt på att skjutsa och hämta min syster fram och tillbaka från sara. jag känner mig sjukt deppig, frustrerad och förvirrad. allt på en och samma gång. så det är väl egentligen bara tur att ingen träffar mig idag, för då låter jag det säkerligen gå ut över dem vare sig jag vill eller inte. min syster har redan blivitd drabbad. det finns nog bara en sak som kan göra denna kväll bättre, som kan få mig att må lite bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0