my world fell apart

ok, ni som följt min blogg dem senaste dagarna måste ha trott att jag är världens mest deppigaste och negativa människa som finns.. men så är inte fallet. det som hände var att hela min värld rasade samman på ett par dagar. en smärre livskris som man så fint kan kalla det. att detta hände var inte på grund av en enda anledning, utan det var hundratals faktorer som spelade in. mycket har hänt den senaste veckan, kanske började min värld rasa samman redan för länge sen, men att droppen kom denna vecka. bägaren rann över. man behöver inte vara någon rocketscience eller vad man kallar det för att lista ut detta, endast lite vett i skallen krävs. mod att analysera sig själv kanske? jag får försöka plocka ur de positiva delarna ur denna händelse, som att detta kanske var nödvändigt för att jag någon dag ska kunna hitta mig själv.



åh, vad jobbig jag är egentligen med en massa såna här texter. trots att jag bryr mig om vad andra tycker så ska jag inte bry mig. det är min blogg kan jag säga som försvar. duger den inte, ja, då läser man inte. men det kändes som att det krävdes en mindre förklaring över läget liksom. godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0