once you say it you can't take it back

fasen vad alla gnäller på facebook om vädret!! fast på ett sätt är det bra att jag har facebook, då slipper jag gå ut för att upptäcka att det faktiskt är svinkallt utomhus, det är bara att logga in på fb så står det skrivet där. haha! praktiskt.

erika och jag kom imorse fram till att det är stormens öga utomhus. hon ringde tidigt idag och sa att det var trettio minusgrader ute! min första kommentar då var "stormens öga!", haha, det kan ju stämma. det ska ju tydligen bli mer oväder och i stormens öga är det ju faktiskt s-v-i-n-kallt, sol och vindstilla. av vad jag sett på day after tomorrow iallafall ...  nog om vädret !

om två timmar är jag påväg till uppsala för en jobbkväll. under tiden som jag varit arbetslös har jag blivit lite för bekväm har jag kommit på, sex arbetstimmar i veckan tycker jag känns  jobbigt. skäms på mig säger jag bara! haha. man vänjer sig väl, det är ju bara andra veckan.


hittade en bild från hösten -09 då jag hade väldigt mörkt hår. like? nja. annorlunda? ja.
saknar mitt långa hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0