party like a rockstar

nja, det vet man aldrig förrän dagen efter om man gjort eller inte! haha. vi ska försöka festa till det ikväll iallafall, jag, linda och erika och kanske sandra om hon orkar efter att ha jobbat en hel dag. jag håller tummarna iaf!

ikväll säger jag inte "vi får se vart vi hamnar", för jag är rätt övertygad om att vi hamnar på joar blå, som alltid. man säger alltid att det suger men ändå så går man dit. fast ärligt talat brukar jag ha jäkligt kul där! mer take än toss! haha! take än toss....! är man trogen sex and the city känner man till det där jag nyss skrev! åh, så rolig man kan vara.

nu ska jag sluta tönta mig. jag har väntat på mina föräldrar i över två timmar nu !!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0