somebody pinch me

klockan är kvart över nio och jag har redan varit vaken i två timmar, en klapp på axeln för det. hehe. anledningen till denna tidiga uppgång är tapetsering! min efterlängtade tapetsering! dock vet jag inte om tapetseringskillen är kvar, är han kvar så gör han inte mycket ljud ifrån sig. jag sitter nämligen instängd i tvrummet med leo&max. tydligen krävdes det så mycket spackling i mitt rum att det inte blir klart förrän imorn, suck.. jaja, en dag längre spelar väl ingen roll när man ändå har väntat i över en månad (!)

nu ska jag kolla youtubeklipp från grammy awards som jag otroligt nog missade inatt.. hörde på vakna med the voice att dem hade gjort en tribute för michael jackson som höll på i över tio minuter. i bakgrunden hade var det tydligen en stor tvskärm med michael i 3d. cool. ska genast kolla upp detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0