take me away

det är lördag och det är februari. näst sista lördagen i denna månad. nästa lördag är jag inte nitton längre, ingen tonåring längre. det känns väl bra antar jag. tjugo är ett bra nummer. nu blev det en massa strunt.

på tal om lördag så blir det för min del en lugn lördag. jag måste börja ta det lugnt på helgerna känner jag. det blir fest nästa helg och vår stora tjugoårsfest helgen därpå sen får det vara nog för ett tag. jag har alltför många festhelger på rak bakom mig. aj aj, inte bra. jag ska försöka sätta mig och se hela melodifestivalen ikväll. jag finner liksom ingen ro längre att sitta och titta på tv.

jag ska nog fly ut till landet ikväll. då blir det garanterat en lugn kväll. ingen som kan nå mig eller övertala mig om något annat. jag blir nämligen så lättpåverkad när jag är i stan. på landet är jag fast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0