there's always a place in me that you can call home

det här är första kvällen på länge som jag känner mig glad. jag känner mig lättad. tankfri är ett bra ord. tänk vad psyket kan ta över ibland? det är helt otroligt. hjärnan kan göra rätt roliga grejer med en. den gör en paranoid och osäker. det här pratade jag och erika om för några dagar sen. hjärnan kan man inte lita på för den överanalyserar allt tills man blir paranoid. hjärtat är för känslosamt, man blir sårbar och förvirrad av att lita på hjärtat. men magen däremot, the gut! magen kan man lita på i alla lägen! ni vet när man ska välja mellan två filmer och man tar den ena bakom ryggen och lottar. när man sen valt hand och tar fram filmen vet man direkt om det är fel film genom magkänslan. magkänslan rocks! haha.


en bild från helgen som var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0