thiefs!



linda och jag har precis kikat igenom ett helt album när kattungarna var små, och gissa om vi garvat! haha. kattungar är söta, men jag har på något vis lyckats fota dem i deras fulaste ögonblick, hahaha! fotot ovan är inte det vackraste heller, men ni ska se resten alltså, kan visa någon dag, men inte nu.

på bilden ovan har vi leo och max. när fotot togs var dem små, sköra och oskyldiga. men det kommer ju faktiskt en dag då dem växer upp och den dagen har kommit. jag tror ärligt talat att max är ondskan himself! han är en riktig liten tjuv! igår snodde han ett lipsyl av mig som jag ännu inte har hittat! har letat överallt, i skor, i hörn, under soffor, i väskor och under bord. jag hittar det inte! jag tror dock inte max är helt ensam om detta dåd emot mig, leo har nog hjälpt till lite. hm.. vad gör man när man har två små djävlar som dessa? lägenheten ser aldrig ut som den gjorde när man lämnade den...

han ligger iallafall här bredvid mig nu och snarkar som en gris..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0