warm summerbreeze

"vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu? vad ska jag göra nu, vad gör jag nuuu?"
- pippi långstrump

det är den sången jag går runt och sjunger på just nu. ingen tripp till landet blev det ikväll heller. böhö. på grund av vädret! pappa skulle bara köra sa han om det gällde liv och död. då var man fast i lägenheten. ska man kanske ta och klä på sig och traska upp till willys och köpa lite lösgodis? jag har ju trots allt inte varit ute idag, man kanske måste känna på ovädret för att förstå att det är oväder ute. tydligen så blir det även värre till natten eller morgondagen. jippi! ...

dumma väder.


bild från i somras när vi tjejer var ute på sjön med sandras båt. längtar till värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0