such a waste of a young heart


ni inbitna vampyrälskare vet vad detta är för bok. garanterat! jag är inne på andra boken av the twilight-saga nu. jag har aldrig varit en läslus (vilket jag önskar att jag vore). jag är en sån som läser ord för ord för ord, det är kanske därför jag inte har läst ett lager än med böcker. men det kommer! av någon konstig anledning går dem här böckerna sjukt fort att läsa. om jag skulle summera dem dagar jag läste ut den första på skulle det nog inte bli mer än fem dagar eller så, och det är kort tid för mig.

imorgon ska jag låna ut bok ett till lilla linda så hon också kan få ta del av denna underbara saga! i text.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bara älskar Twilightböckerna! Har läst dem tre gånger nu, lika bra varje gång. Du kommer älska den sista boken om du inte läst den än!

2010-01-18 @ 23:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0