take of my mask to breathe

nu är jag tillbaka här på blogg.se. en pålitlig plattform som jag har känt i några år nu. vi tog en paus från varandra i ett par månader, men jag kände att det inte var rätt så nu är jag tillbaka. med ett annat namn denna gång - be red

mina rubriker kommer mestadels bestå av låttexter som jag känner någon sorts samhörighet med. jag gillar låttexter. låttexter kan uttrycka sånt som jag känner men som jag själv inte kan uttrycka i ord. mycket bra.

jag har bloggat i hemlighet i ett par månader nu. men nu gör jag mig själv officiell igen. säger man så är frågan. att blogga öppet kommer förhoppningsvis göra så att jag börjar fota igen! jag har blivit så dålig. jag älskar ju att fota.

nu får vi hålla tummarna för att jag inte tappar suget eller sinnet för att blogga! wish me luck.

Kommentarer
Postat av: anton

YEAHAÄÄÄÄÄ!

2010-01-17 @ 23:23:15
Postat av: linda

Wei, im glad youre back.!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0