you don't even know how hard it is, do you?


jag i mina älsklingspyjamasbyxor. skulle kunna leva i dem om det inte fanns risk för lodisstämpeln.

jag känner mig så frustrerad, över en massa saker. främst det här med jobb, jag vet verkligen inte vad jag vill jobba med. det fick jag klart och tydligt se skrivet på en whiteboard idag på jobbgarantin. fan att det ska vara så svårt. nu känner jag bara för att plugga, orkar inte leta jobb längre. ett helt år av rätt aktivt sökande tar på krafterna. lite sämst man känner sig.
jag orkar inte känna mig frustrerad över att jag är så himla lost in space.

Kommentarer
Postat av: mikaela

jo jag pluggar i Uppsala till idrottslärare. det känns lite konstigt och så nu i början och känns som en tung tid. men när man kommer igång tror jag det löser sig. ja vi får ta en fika någon dag tycker jag :) hur känns det att bo i stan då? :)

2010-01-21 @ 10:21:13
URL: http://mikaelapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0