suck it out

long time, no see måste jag säga. mycket har hänt på två veckor. två veckor har känts som två år. det känns som en evighet sedan det var midsommar och gatufestival. men ack då. det kan ju bara betyda att jag har hållt mig sysselsatt den här tiden. suger sommaren ur sommaren. bloggen har ju, vilket är helt rätt, prioriterats rätt lågt den här sommaren. men nu ska jag ändra på det, jag ska börja med att försöka sitta vid datorn minst en halvtimme om dagen på vardagarna. dock tror jag att det kommer att gå rätt dåligt, men försöka skadar ju inte!

igår var familjen iväg till västerås för lite kamerainköp, så nu ska ni få slippa mina suddiga iphonebilder, that's a promise! dock kommer några till i detta inlägg..


här kommer blandade bilder med text från den senaste tiden i mitt liv!



när det var fint väder ute blev det mycket läsning ute på landet. elsas mode och bree tanners andra liv. den sistnämda rekomenderar jag starkt för er twilightlovers, man förstår en hel del ur ecplise som man annars inte förstått. allt ses ur ett annat perspektiv.



roffe, max och kajsa har tagit över blommornas plats i vår blomlåda på balkongen. jag kan meddela er alla som blir förskräckta och undrar om dem inte kan ramla ner, med att säga att roffe redan dejtat marken nedanför. men som alla vet har ju katter nio liv.



räkafton hos o.lindeborg en helg. ett mycket bra val!



många kvällsäventyr med bara ben. dock känns det rätt avlägset i detta väder..




alkohol.. vad kan man säga om denna dryck. sällskapsdryck. förstäras i en otroligt större mängd under sommaren. men vad kan man göra? tjugo år, i stort sätt bekymmerslös och försöker leva livet! live it ffs.

Kommentarer
Postat av: Siri

Skön tid! Önskar jag hade varit med på alla äventyr! Det är så rätt min vän- ffs!

2010-07-29 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0