the monsters are buried down deep inside

detta har jag gjort den senaste tiden:


jag åt av en god jordgubbstårta dagen efter midsommarafton, perfekt när man är bakfull.


jag blev avundsjuk på katterna på landet och deras eviga semester.


jag har kört bil fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka till bålsta när det varit stekhett ute.


jag sysselsatte mig på jobbet med såna här teckningar.


gatufestivalen besöktes flitigt tre dagar i rad, vilket resulterade i en sliten fanny.


16 poliser stod på torget klockan 04.00 lördag morgon samtidigt som jag och två vänner smaskade i oss lite strips.


återhämtning och uppladdning skedde på en badplats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0