don't you know you're beautiful



som alla svenskar vet så är det midsommar imorgon. en underbar högtid som jag bara älskar! dock känner jag mig en aning handlingsförlamad när det kommer till packningen.. jag ska nämligen åka med ett stort gäng upp till hedemora imorgon och har inte packat något än. men jag tror att vi kommer få en riktigt lyckad midsommarafton, glad tänker jag vara iallafall! fast jag känner mig en aning ledsen för att jag missar firandet hemma på landet. vi har så många traditioner där, skrindåkning, femkamp, tårtätning i en trädgård, fin middag, dans runt midsommarstång osv osv.. det känns ju som en högtid man borde fira med familjen, men gör jag det på dagen har jag inget att göra på kvällen. eller jo det har jag väl. men hedemora blir bra. slutanalyserat. hm.

det som syns på bilderna är vad jag kommer att bära imorgon kväll. om jag inte ångrar mig förstås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0