feel it in my fingers


bild: en solig dag i enköping.

jag ser fram emot helgen så sjukt mycket! vet egentligen inte varför, men det känns som att sommaren drar igång på riktigt till helgen. det är studenten, det är kultur i möte och det är juni! det är sjukt att det redan är juni. idag var jag nere på jobbgarantin för näst sista gången, avslutningen är nästa torsdag vilket innebär att jag varit med där i sex månader! sex hela månader! en halvår! herregud.. jag har haft en sådan underbar grupp, jag har fått flera nya vänner där så på torsdag blir det promenad ut till bresse med gänget för lite mat på resturangen där ute.

nog om det. jag håller tummarna för att vädret håller med mig om det där med sommaren. det skulle ju vara pricken över i:et om det kunde bli dunderväder i helgen! jag önskar jag tog stundenten iår istället, jag känner att jag har så mycket mer energi det här året, höhö! konstigt.. haha!

vill ni veta vad jag vill? jag vill vara rik och ledig i sommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0