feel the melody and the rhythm of the music around you



jag är så stolt över mig själv idag! jag tycker jag har varit otroligt duktig på att ta vara på denna lediga dag som jag haft idag. jag vaknade vid nio, gick upp, lagade frukost, satt vi datorn. träffade victor, pontus och siri klockan tolv i klosterparken. sandra joinade någon timme senare. klockan tre skulle jag infinna mig på studiefrämjandet för lite avslutning med jobbgarantin. jag bara älskar den här gruppen tror jag! dock har vi blivit några färre än vad vi var för sex månader sen när vi startade.
vi tog anna-majas bil ut till bresse för lite sen lunch, hamburgetallrik!!! mummmmmms!

nu är jag hemma igen. ska städa lägenheten nu sen komma biggest looser. efter det ska jag ut och springa, kanske träffa siri och erika och sen sooova!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0