fill it up






idag har det varit kultur i möte och karneval här i enköping. riktigt mysigt! jag, siri, mamma och pappa kollade på karnevalen på torget, sen gick vi vidare till skolparken för att äta lite mat. jag provade på en langas (heter det så) för första gången. det var helt ok. inget jag skulle vilja äta varje dag direkt. tror inte heller att jag kommer att köpa det igen.

både jag och siri var sjukt hesa idag och i skolparken fanns det en massa heliumballonger som svävade runt, så vi började prata om hur det skulle låta om man andades in helium med en hes röst. dock glömde vi helt bort att köpa med oss en ballong när vi bestämde oss för att gå till klosterparken och dricka vin. bra idé!


Kommentarer
Postat av: Siri

Gilla gilla denna dag!

2010-06-06 @ 17:50:26
URL: http://siriers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0