gonna give everything I have



jag vet inte om jag skulle klara av att bo själv i en lägenhet. jag trodde att jag var en person som klarade av att vara ensam, men nu är jag osäker. visst skulle jag klara av att vara själv om jag åkte bort eller så, men jag skulle nog inte kunna bo själv. se nu, nu när jag ska vara själv en kväll, ja då hittar jag på något att göra så jag slipper att gå hem. fast jag älskar ju stunderna jag får för mig själv! fast dem älskar jag väl bara för att dem är frivilliga, varför kan jag inte tycka lika mycket om den ofrivilliga ensamheten? det vore ju praktiskt om det vore så.

jag skulle grubbla för mycket om jag bodde själv. precis så som jag gör nu. hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0