it's a big big world, and it's easy to get lost in it

baaaaaaaaaaaad update!

men ikväll blir det fest så mer uppdatering än det här blir det inte.


ikväll ska studenten firas. nostalgi på hög nivå! kan man kalla det nostalgi när det bara var ett år sedan? strunt samma, det lät bra iallafall. jag är så avundsjuk på studenterna, jag vill ta igen! böhö.. det är så hemskt att dem skriver att dem är "fria", okej okej, så skrev väl vi med, men ändå. skolan var inte direkt något fängelse. skolan var faktiskt en riktigt bra plats där man var trygg och hade alla sina vänner. pressen är högre utanför skolan måste jag säga. den har varit det för mig iallafall. livet är fan tufft som vuxen. det är många många gånger det här året som jag bara velat krympa och bli ett barn igen.

det jag har att säga till er alla studenter är: lycka till!



jag tror att ägaren till båda bilderna är sandra haeger :) iallafall den första bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0