take of my mask to breathe



jag tror helt ärligt att jag har det bästa jobbet för mig just nu! jag trivs. jag trivs med alla arbetskamrater. jag trivs med barnen. förskolan är underbar! jag får vara ute. jag får gör massor och   jag   får   pyssla!!!
jag älskar verkligen att pyssla, det är bara så kul! idag när det var så tråkigt väder bestämde vi oss för att pyssla och därmed göra masker. dock blev jag och en annan ung arbetskamrat till mig lite väl fixerade vid dessa masker så vi nästan glömde bort att hjälpa barnen, haha! men det var riktigt kul. så nästan hela dagen förutom när det var lunch och mellanmål befann jag mig i förskolans ateljé! bra dag!

det som var negativt med denna dag var att jag vaknade upp med ett rött, kladdigt öga som värkte. ögoninflammation? guess so...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0