starlounge





igår klockan 14.26 fick jag ett sms som löd: "vad händer ikväll då? ett par öl på starlounge? kanske en burgare till det?". avsändaren till detta sms var oscar lindeborg. när jag läste det var jag tveksam för jag visste att jag skulle vara trött när jag kom hem. väl hemma dog jag ett ögonblick i soffan innan oscar ringde mig, på en sekund blev jag pigg och sa att jag självklart skulle innfinna mig hos dem! dock efter biggest looser. höhö.

det blev mysigt starloungehäng med oscar, david, victor och siri! jag var hemma strax efter elva, då blev det två avsnitt sex and the city innan jag däckade i min säng. jag tror jag somnade inom tio minuter. det är rekordfort för mig! så fort har jag nog aldrig somnat.

snart blir det klosterhäng med siri och victor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0