what to do today?

idag känner jag mig så sjukt rastlös! det är inget roligt att vara ledig när man inte har nåt att göra..

jag har sedan jag vaknade imorse försökt komma på vad jag ska göra idag. linda ringde rätt räddande om man säger så, så jag följde med henne när hon skulle äta lunch. sen tog jag en runda på stan, haha. tydligen var jag på shoppinghumör för inne på hm hittade jag ovanligt mycket kläder jag ville ha! riktigt kul. jag kom hem med fyra plagg efter att ha fått lov att hejda mig själv där inne i butiken.

sen jag kom hem har jag fyllt i min nya kalender som jag köpte idag. skickat ett mail med mina timmar till min handledare. nu är det tänkt att jag ska ta mig ut på en lång joggingrunda för att springa av mig lite av rastlösheten. bra dag va?! njaaa... längtar till imorn, sushiunch vetni! *blink*

 slappt linne 49.50, byxtjol 149
 linne 99
 korsett 249 (lindex),  fintjol 199

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0