desperado



helgen har varit fullspäckad måste jag säga. en lugn fredag slutade i en partyfredag. en festlördags slutade i en lugn melodifestivalslördag hos siri. det har varit en bra helg! fredags-dags-ångesten känns rätt avlägsen just nu, men jag vet att det tyvärr är tillbaka på fredag igen..

idag ska jag till sthlm och hälsa på min nyfödda lilla kusin tova. hon föddes ju på min födelsedag, så vi har ett speciellt band redan hon och jag! hihi.


linda och jag har kommit fram till att vi båda måste komma över en varsin person, så nu lyssnar vi på lämna honom med magnus weideskog, en perfekt låt för detta tillfälle! :)
desperat spelas också en del måste jag erkänna... haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0