every thought in my head says no



jag kan sammanfatta denna fredag med ett ord: bilåkning! idag har jag kört bil för ett par månader framåt känns det som. haha. först möte i bålsta. efter det var det bara att direkt åka till örsundsbro där mamma jobbar för att plocka upp henne. sen vidare till akademiska i uppsala. tillbaka till örsundsbro för att lämna mamma och sen hem igen. många mil idag. men jag gillar det! jag gillar att åka bil själv. fast bara om det finns bra musik!

denna fredagskväll ska jag kurera mig har jag tänkt. hade feber den största delen av gårdagen så ikväll ska jag vila upp mig så jag är pigg inför morgondagen! imorgon blir det fest har vi tänkt! haha! dock blir det en lugn festlördag har jag tänkt. jag ska inte vakna upp på söndag morgon med fetångest. jag ska inte låta mobilen sova i bilen. jag ska inte tappa bort en sko. jag ska inte göra något dumt! nej, jag ska sköta mig har jag planerat.

Kommentarer
Postat av: e

Sötnöt!

2010-03-26 @ 16:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0