fit for fight

jag har tillbringat den största delen av denna dag på wickmans. efter banken blev det fika på med sis och angelica. efter en massa prat om barn och jobb bytte jag bord till erika och mikaela som var där för lite lunch/fika. härligt att träffa mina gamla klasskamrater för lite catch up time. mikaela fyller även 20 år imorgon, så grattis i förskott till dig gumman!

planeringen har börjat inför helgen. jag känner mig verkligen fit for fight igen efter en sjuk och jobbig vecka. men nu så! hitills ser planeringen ut såhär: torsdag - kanske utgång. fredag - endast för 35+. lördag - utgång! söndag - ?. bravohelg! inför den här helgen ska jag faktiskt ta mig ner till systembolaget och shoppa lite. har ju jaft massa dricka från vår födelseagsfest, men nu ska jag lyxa till det lite och köpa lite nytt! haha.

Kommentarer
Postat av: mikaela

tack stumpan (: <3

2010-03-29 @ 23:09:41
URL: http://mikaelapettersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0