give me some love

"give me some lööööve"



nu ska jag sluta verka så deppig, för det är jag inte egentligen! haha. jag vet inte ens varför jag är såhär. eller jo egentligen. och anledningen är så otroligt töntig och så otroligt vanlig. det är bättre igen nästa vecka. så kan man alltid tänka när allt känns skit, "det är snart över". imorgon är det ju ändå fredag. jag ska försöka hålla mig borta från alkoholen och festandet imorgon, men man vet ju aldrig vad nära och kära har planerat, så vi får se! men på lördag blir det nog fest. sen får det vara nog. eller efter påskfesten, då får det vara nog! så har jag sagt allt för många gånger nu.. ja ja. nu blir det en lite gladare fanny ni får ta del av här på bloggen! efter min förkylning förstås..


Kommentarer
Postat av: mikaela

jag ska tatuera mig i nacken där det ska stå live love laugh med skrivstil (;.. ps. snygga brillor på bilden jag har likadanan ;). vi måste ses snart!! Puss

2010-03-26 @ 13:28:53
URL: http://mikaelapettersson.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Fin tröja! Vart finns den att köpa? :)

2010-03-28 @ 18:33:31
Postat av: Fanny

svar till anonym: i erika wahlqvists garderob ;)

2010-03-28 @ 20:06:30
URL: http://bered.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha, hum.. kommer nog att ha lite problem att hitta dit dock :P

2010-03-28 @ 20:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0