hearing dirty stories from your friends



igår var det lördag och igår var det fest. det är inte alls som förr i tiden (två år sedan) då helgen-innan-löning var en värdelös festhelg. nej nej. här kör vi på ändå! det bjöds på förfest hos mig med det klassiska ölspelet och med andra ord. alltid lika kul. en aning mycket dricka blev det dock för min del. jag har fått bekräftat idag av ett flertal personer att jag har en hel del minnesluckor från igår. det absolut pinsammaste som finns när det kommer till fyllor är när man glömmer att man träffat någon. ja... gissa vad jag gjorde då.

fetångest  och grym bakfylla en söndag är väl ändå inte så ovanligt. det händer ju alla någon gång. jag önskar bara att det inte hände så ofta. haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ringen på förra fotot, vart har du köpt den?

2010-03-21 @ 22:06:11
Postat av: Anonym

Ringen på förra fotot, vart har du köpt den?

2010-03-21 @ 22:06:47
Postat av: Fanny

vem är du anonyme vän? haha :P

den är köpt på H&M

2010-03-21 @ 22:09:46
URL: http://bered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0